Panuje opinia, że trudniejsze od nagrania świetnej płyty jest dla artysty przygotowanie następnego materiału. Podobnie było z planem dla Ticketos.pl na rok 2019, po tym jak w 2018 podwoiliśmy względem roku wcześniejszego praktycznie wszystkie wskaźniki. Trzeba jednak mierzyć wysoko, tym bardziej z satysfakcją meldujemy wykonanie zadania.
Rok 2019 dla szeroko pojętej branży eventowej był doskonały. Polacy chętnie wydają pieniądze na uczestnictwo w wydarzeniach muzycznych, sportowych. Tych bardziej kulturalnych, bardziej rozrywkowych oraz zupełnie freakowych. Co ważne stoi za tym coraz lepsza organizacja oraz bezpieczeństwo uczestników. Z radością obserwujemy jak wśród najszybciej rozwijających się agencji eventowych i managementów przodują klienci Ticketos. Minione 12 miesięcy zdecydowanie należało do nich! To m. in. federacja Fame MMA, która na trzech galach zgromadziła wielotysięczną widownię. Z organizatorami współpracujemy od pierwszej edycji w czerwcu 2018 roku w Koszalinie. Prawdopodobnie jest to najszybciej rozwijający się tego typu projekt na świecie. W stronę zarządu federacji kierujemy ogromne gratulacje, również za działania towarzyszące jak powołanie fundacji. W roku 2019 na salonach znalazł się również polski hip-hop, ale totalnie na własnych zasadach. Wspomnjmy choćby trasy koncertowe przygotowane przez takie agencja jak Fresh N Dope, noSleep czy AIO. Doskonałe frekwencje zebrały także festiwale w Wolsztynie, Poznaniu, Gorzowie Wielkopolskim czy Szczecinie. To zdecydowanie “the best of 2019”, ale nie zapominajmy także o świetnych koncertach Boredom Booking, szczecińskich Juwenaliach, Baltic Games, Animecon czy trasach Materii, Końca Świata i pożegnaniu Comy.
Ambitne plany współpracujących z nami organizatorów wymagały ze strony Ticketos jak najlepszej obsługi. Z jednej strony jak najbardziej profesjonalnej, z drugiej dostosowanej do ich potrzeb. W roku 2019 nasza firma rozwinęła się we wszystkich możliwych obszarach. Zwiększyliśmy zatrudnienie, zainwestowaliśmy w sprzęt oraz poprawiliśmy strukturę IT. Przyspieszyliśmy tempo rozwiązywania problemów przez Biuro Obsługi Klienta. Jednego dnia obsługiwaliśmy trzy duże wydarzenia w różnych częściach Polski – Fame MMA IV, Amfiteatr Hip-Hop Festiwal Gorzów, Friends of Pets w Szczecinie. Zostaliśmy sponsorem i partnerem projektu Garage Show. Działo się bardzo dużo! Nie wszystkie przedsięwzięcia się powiodły, ale w promocję i wsparcie wszystkich włożyliśmy sporo wysiłku. Wierzymy, że każdy z naszych kontrahentów to dostrzega.
To wszystko dało efekty, a my się chwalimy. W 2019 roku podwoiliśmy obroty po raz trzeci z rzędu. Sprzedaliśmy dwa razy więcej biletów za ponad dwa razy większą kwotę niż rok wcześniej! Dwukrotnie powiększyła się baza zarejestrowanych użytkowników, a także zasięg newsletterów. Byliśmy obecni w całym kraju, od Świnoujścia po Rzeszów i od Ełku po Nysę. Należy podkreślić, że stale jesteśmy firmą w całości z polskim kapitałem. Dziękujemy z tego miejsca wszystkim organizatorom, którzy współpracują z Ticketos oraz każdemu z klientów, którzy wybrali naszą platformę podczas zakupu biletów.