Koszulki, bluzy, czapki, płyty CD i inne pamiątki z koncertów od zawsze były ważne dla fanów artystów. Sprzedaż tzw. merchu jest od lat dużą częścią biznesu związanego z organizacją wydarzeń. Łączy się ona jednak z wieloma trudnościami: logistyką, oszacowaniem produkcji i dodatkowymi rozliczeniami. Przygotowaliśmy rozwiązanie, które wyeliminuje sporą część tych problemów!
Dzięki nowej funkcjonalności Ticketos można udostępnić dodatkowe produkty już na etapie sprzedaży biletów! Będą one dostępne po dodaniu do koszyka choć jednego biletu. Co przemawia za takim rozwiązaniem? Przede wszystkim ułatwi to decyzję klientom, którzy w ramach jednej transakcji zakupią wejściówki oraz koszulkę w wybranym rozmiarze. Nie będą musieli pamiętać o zabraniu dodatkowej gotówki na koncert, nie będą się martwić o dostępność merchu. Jeżeli zdecydujecie się na udostępnienie wysyłki przed wydarzeniem nie będą musieli również czekać do samego eventu! Fani zjawią się pod sceną już ubrani w trasowe koszulki, szaliki lub bluzy. Jeżeli możliwy będzie odbiór wyłącznie na miejscu znacząco ułatwi to pracę osób obsługujących stoisko, zmniejszy kolejki oraz problemowe rozliczenia gotówkowe.
Jest wiele możliwości wykorzystania nowego rozwiązania platformy Ticketos. Dzięki elastycznej formule możemy dowolnie określić nie tylko cenę i ilość, ale także stawkę VAT i cechy produktu. Nie ma więc przeszkód, by razem z biletami sprzedawać od razu miejsca parkingowe, pole namiotowe czy też catering.
Rozwiązanie można już wypróbować przy okazji wydarzenie Planszówki w Spodku, gdzie organizatorzy udostępnili możliwość zakupu pamiątkowych kubków oraz toreb. W przypadku dużych realizacji istnieje możliwość naszej współpracy w zakresie organizacji produkcji i wysyłki. Nasz doświadczony zespół pomoże dobrać najlepsze możliwe rozwiązania dla Waszego eventu.
Więcej informacji: piotr@ticketos.pl +48 693 318 911, hania@ticketos.pl +48 537 679 116